Monday, November 5, 2007

Ditelindje

Gjithmone i kam pasur dhe i kam qef ditelindjet. Kur isha i vogel prindi kurre nuk harronte dhe gjithmone e shnderronte kete dite ne feste per gjithe familjen. Duke i shtuar kesaj dhe festen me gjithe shoqerine e klases, gjimnazit e me pas te universitetit s'kishte gje me te bukur. Kete tradite mundohem ta mbaj edhe tani qe u rrita :-). Por tani kush eshte qe me pelqen me shume eshte kur ma uron zemra ime ;-).
Sigurisht qe dhe dhuratat kane rendesine e tyre. Kasaj radhe dhurata ishte nje Samsung SGH-U700V. Cool kjo loder, aparat fotografik dhe telefon ne te njejten kohe (uhuuu) me gusta mucho. Mezi po pres Vitin e Ri :-)).

3 comments:

Anonymous said...

une do te doja nje qe ben axhenda dhe telefon dhe nuk e di nese pres Ephone apo LG eshte e mire ?

p.s. mos e kemi ditelindjen ne te njejten dite ?!

Anonymous said...

bonxhur....

hmmmm...keni ditlindjen kalamaja?
edhe 100 :) nese po...ju uroj gjith te mirat :)

edhe sa gjithato vjeç mbushni??? 18? 20? :D

Drini said...

Tena une kam nje PDA (organizater elektronik), nga i cili une jam shume i kenaqur pasi mbasi i ngarkova nje GPS eshte nje mrekulli e vertete. Per mua nese arrin te blesh Ephone do te jesh njesh :-).

Une ditelindjen e kisha me date 2 nentor dhe mbusha 33 vjeç. Po truri na ka mbet ne oren 12 :-)).

Faleminderit Ervina dhe i uroj dhe une Tenes Gezuar dhe u befsh sa te kesh qef.