Monday, November 19, 2007

Prison Break - Seria e preferuar

Ashtu siç thote dhe titulli kjo eshte seria ime e preferuar. E preferuar sepse eshte nje koncept i ri, eshte nje seri me skenar qe te le pa fryme dhe ka nje temporitem te jashtezakonshem. Personazhet jane gjetur ne menyre perfekte duke gershetuar humanizmin, instiktin e te mbijetuarit dhe dinakerine.
Tani jam duke pare sezonin e trete dhe serine e tete, pra te fundit fare.
Ne sezonin e pare Michael ndihmon te vellain te dale nga burgu i sigurise se larte ku eshte futur per denim me vdekje. Ambjent i erret dhe i frikshem, ku te kesh shoke do te thote te kesh jeten e gjate.
Ne sezonin e dyte vellezerit jane arratisur nga burgu por me çfare çmimi!! Jeta jashte burgut nuk ndryshon shume nga ajo brenda tij.
Ne sezonin e trete e ka radhen Michael te gjendet ne nje burg te sigurise se larte ne Panama. A do te mundet dot te arratiset?

2 comments:

Anonymous said...

me duket se un duhet te jeme e fundit e botes qe nuk jam affolé de cette serie...

e kam pa nja dy tre here max...mais sans plus :s ...

Drini said...

Ne fillim dhe une nuk isha shume mbas kesaj serie, pasi e shihja me copeza. Por nje koleg me dha komplet sezonin e pare dhe une e pashe pa nderprerje pergjate nje jave, 2 ose 3 seri ne dite. Ja pra pseja e persese :-).