Tuesday, July 15, 2008

jogging, course à pied apo vrap

Dje fillova me kenaqesine me te madhe vrapin tek liqeni dhe t'ju them te drejten ishte si shpirt. Sa here e kam filluar dhe po aq here e kam lene per arsye te ndryshme kohe ;-). Nejse uroj qe kesaj radhe te mos kete me arsye te tilla dhe une te arrij te vrapoj dhe ne dimer (uhuu sa larg). çfare me pelqen ne vrap eshte kontakti me natyren dhe limitet e palimituara :-). Nuk eshte si basketbolli, ne te cilin jam kredhur per 6 vjet nga klasa e 3 deri ne te 8-en, ne nje salle te mbyllur ose jashte ne fushe zifti. Megjithate basketbolli eshte si shpirt dhe ndoshta kete vit qe vjen, ne shtator, mund te regjistrohem ne ndonje klub lagje sa per te kujtuar kohrat e vjetra dhe per te pare a shenoj me tre pikesha :-).
Le te rivijme tek vrapi dhe pasioni per te. Per ta ushtruar saktesisht duhen dhe mjetet e duhura. Per kete kam blere nje pale Asics, do te blej nje kostum sportiv vere dhe me pas nje dimri. Le te shpresojme qe sporti te fitoje :-).

8 comments:

Anonymous said...

that's really cute..wish i had one too.

Anonymous said...

oooooooooo mu fshi komenti i parrrrr..... :(


bon en gros je te felicite pr l'inniciative

ervivi

Drini said...

faleminderit Ervina. Do te vish qe te bejme nje vrap :-).

Anonymous said...

.......a jo rrofsh, un sjam per vuajtjet fizike :D ...une dhe sporti sjemi dashuruar kurre :D

ervivi

Drini said...

Po ti ke dale partizane neper male dhe thote qe nuk jam per vuajtje fizike ncncncnc :-).

Anonymous said...

...poooo e bera, per ta provuar njehere...
qe te mos vdisja injorante :s
sur un coup de tete...une connerie quoi...

por e para dhe e fundit....eshte vetevrasje :s :D trop de fatigue tue les gens :D

bonne journéeeeeeeeeeeeeeee

Anonymous said...

edhe mua me pelqen shum te vrapoi

Drini said...

Sa here ne jave vraponi? A jeni regjistruar ne ndonje klub?